Dag 2

Tänkte slänga in en ny "dag":P Haha:)

Dag 2 - Min första kärlek:love:

Min första kärlek vet jag egentligen inte om det var kärlek... Men vi var "ihop" sådär lite gulligt som man är på låg-och mellanstadiet. 3 år fram och tillbaka:P Hahaha, han var en jättefin kille. Jag har inte kontakt med honom längre men vi går på samma skola och så.

Jag vet inte riktigt om jag har varit "kär" på riktigt.... Hur definerar man kär? Hur vet man att det är på "rätt sätt"?
Visst vet jag hur det känns att bli nobbad men, har jag verkligen varit kär då och inte bara "trott" jag har varit kär då även fast jag bara tyckt att den personen är "sååå himla söööt" eller "göööör snyyygg"?

Hur tusan ska man kunna veta de???:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback