Spikar och drömmar

Nu på morgonen så tänkte jag gå upp klockan 7, se tänkte jag "nja jag har ju hela dagen framför mig så en timma till funkar väl att sova". Så då blev det klockan 8. När mobilen ringde då (ställer alltid mobilen för min väckarklocka slutar inte ringa:P) så vaknade jag och ögonen sved för att de var uttårkade. Därför tänkte jag att jag vilar lite till och går upp om några minuter. Det blev vila i en och en halv timme:P Sen gick jag upp och började städa i mitt lilla hus<3. Gick in och åt frukost och sen gick jag ut och städade lite till. Nu har jag fastnat lite liksom. Jag har lite saker kvar men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem... Jag har spikat upp lite tavlor som ni ska få se lite senare:) Jag ska be Mami om lite smakråd sen också. Jag vill nämligen spika upp en almanacka och en plansch (så där man köper när man "bläddar" i ramar, om ni förstår vad jag menar^^) Vidare har jag gått omkring här och dagdrömt lite om en kille. Det vore så mysigt att ha honom här<3 Jag längtar till den dag då jag flyttar ihop en kille och vi skapar ett eget hem:) Men, jag är singel och gör vad jag kan för att ädra på den saken. Oki, jag går inte direkt och bjuder ut mig men, jag är öppen för möjligheter. Bloggen kommer nog inte få någon ny design idag. Möjligtvis att jag skulle kunna sätta mig och fixa headern i eftermiddag eller ikväll. Jaja, bilder kommer sen och kanske någon mer uppdatering ännu en stund senare:) Vad ska ni andra göra idag?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback