New header

Nu har jag kommit igång med bloggdesignen:) Ska försöka hitta en annan bakrund imorn bara... Typ en lila eller något, för den här går åt orange om man jämför med färger i headern.... inte bra:P
Ska pyssla med att lägga in en mp3 till er oxå så att ni kan lyssna på lite (enligt mig) go musik medans ni läser bloggen;)
Hihi, men det är imorgon (senare idag?:P)
Nu ska jag sova^^ Nattis!
(måste fix så att smileysarna funkar oxå...)


Update!!!
Haha, när jag kollade inlägget (gör alltid det så att jag ser att det ser bra ut och inte har en massa stavfel och sånt) så funkade smileysarna och mp3n:P Hihi, då behöver jag inte tänka på det imogon mer än att jag kanske uppdaterar musiken på mp3n:) Natti natti i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback