Mina val från...

Gina Tricot:)
Har är tre outfits. Allt kommer ifrån Gina Tricot och det här är sånt jag skulle dra på mig själv! Vad tycker ni?:)


Ganska stilren outfit för partynight;D Jag gillar speciellt de fingerlösa handskarna med nitar.


Mer vardaglig, snyggt till skolan. Ta bältet utanpå din cardigan;)


Myspys för en slappardag. Byxorna och jacka skulle jag själv hellre ha i matchande färger men hittade inga bra bilder. Har förövrigt jackan i svart:)

Hoppas att ni har blivit lite inspirerade av det här och ha de bra! Nu ska en annan krypa till kojs^^

UPDATE! Skriv gärna om det är någon speciell affär som ni skulle vilja att jag plockar ihop en outfit ifrån:) Lite kul att hitta nya butiker och ge fler inspiration=>

Kommentarer
Postat av: Anonym

H&M :D

2010-09-02 @ 16:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback