Inga bilder:(

Oki, det blev inga bilder idag.... Dels ör att jag inte fick tummen ur och städade färdigt och dels för att det har åskat här nästan hela dagen:P Just nu så sitter jag i min säng och lyssnar på Takida:) Måste säga att de här killarna är grymma! Hur många visste förresten att de är svenska? De kommer uppifrån vårt avlånga land. Jag är tyvärr så pass lat att jag orkar inte googla och kolla upp mer exakt vartifrån. Det var faktiskt inte så längesen jag fick reda på att de är svenska:) Haha, blev jättepaff! Men kul att Sverige kommer med på karta musikvärlden:) Oki, jag vet inte hur kända de är utomlands, men vi har ju faktiskt flera namn som är med på utländsk karta. Till exempel, Darin, Linda Sundblad, Roxette (när de fanns) och ingen missade väl AbbA? Och är det någon som vet hur det är med Lazee? Helena Paparizou, Ace of Base och Kent känner man också till i andra länder:) Någon som känner tt jag har tagit med någon som inte borde vara med eller har jag kanske missat någon? Skriv en kommentar så kan jag sätta ihop en lista med namn som jag inte hade med här. Jag målade om mina naglar och en bild kommer imorgon. Det LOVAR jag! Annars så får ni skälla ut mig rejält oki?:) Nu ska jag fejsbooka mig lite till sen blir det att sussa sött i min kojs;) Natti natt allihop!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback