Brors blogg

Halloj!:)
Idag har jag grejat ordentigt med min lillbrors blogg. Riktigt stiligt om jag får säga det själv.
Känner att jag jar förbättrats när det kommer till bloggdesign:D
Ska sätta mig och snygga till min egen blogg ikväll(imorgon och följande dagar tills jag är nöjd;))
Brorsans header (bilden med bloggnamnet längsta upp för de som inte visste:)) har jag faktiskt klippt ihop i paint. Man behöver alltså inte dyra program som photoshop även om det säkert blir MYCKET bättre där. Men som en liten nödlösning i brist på bättre så funkar paint helt utmärkt! Här har ni en länk till den bloggen som hjälpt mig mest när det kommer till bloggdesign-->Designadinblogg.se
Där hittar ni allt möjligt. Bra förklaringar som hjälper både nybörjare och de som är mer avancerade.

Mina naglar som jag skrev om igår är ingen hit idag eftersom att jag inte hade tillräckligt med överlack. Spetsen lossnar och fastnar hela tiden i till exempel handduken när jag tvättat händerna eller i håret om jag sätter upp en tofs eller nåt. Ska ni göra den här designen, se till att ni har bra överlack!
Men LOVE4NAILS har lagt ut en ny design men jättesöta prickar. Det blir aningen den eller den som var innan. Den innan var väldigt enkel men vacker och elegant:)
Men det får jag göra imorgon.

Nu så ska jag byta stilmall till bloggen och eventuellt fixa headern.
Vad tycket ni? Ska jag ha en blogg i mörkare eller ljusare färger? Även om jag har mörkare färger så kommer jag att välja varma färger:love: Ljusa glada färger kanske skulle passa min stil lite mer?:D
Vi får se hur det blir:P

SKriver mer imorgon:)
Sov gott:thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback