Stuvade makaroner

Hejhej!
Jag igen. Haha
Nu har jag precis ätit kvällsmat, som bestod av stuvade makaroner och stekt falukorv.
Hmm... Undrar om E hade ätit det. Han brukar klaga på allt som vi får i skolan. Allt från grynkorv till chili con carne.
Ikväll så ska jag måla om mina naglar. Det ska tydligen vara bra att byta en till två gånger i veckan men det är bra att ha nagellack på hela tiden eftersom att det ska skydda naglarna.
Jag funderar även på om jag skulle ta och sätta på lösnaglarna igen. Jag gillar lösnaglar med "fransk manikyr". Enligt mig så ser det fräscht ut. Mamma gillar det inte men det är inte hennes naglar.
Fixade ett par jeans idag. I sommras köpte jag ett par jeans för 30 spänn på gekås (ullared) som jag försökte slita snygga hål på. Men hålen blev inte bra så jag bestämde mig för att sy på lappar istället.
det resultatet blev bättre och dessa ackompanjerat av ett svart linne och brorsans bruna luvtröja blir morgondagens outfit.
Tänkte eventuellt vara lite smågalen och våffla hela håret också, men jag vet inte riktigt. det kan funka att bara blöta ner det lite och göra en massa små flätor.
Vi får se hur det blir...
Jaja, hör av mig imorgon.
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback