Ny design

Har nu fixat en ny supersnygg design till bloggen.
Har katten med mig. Haha! Tjockisen ligger och spinner på skrivbordet och försöker trycka på tangenterna.
Jaja, det är mysigt med husdjur.
Idag har jag haft psykologi-prov. det var inte så svårt. Mycket att förklara så det jobbigaste var ju skrivkrampen man fick efteråt.Hihi.
Imorgon börjar jag dagen med ännu ett prov, nämligen i tyska. Just nu så är mitt intresse för tyskan i allmänhet lika med noll.
Har bara tre lektioner imorgon. Tyska (såklart), samhällskunskap och till sist historia.
Dessutom en jättelång matrast.
Kanske sätter mig och skriver ett inlägg då men, inget som jag tänker bestämma nu.
Ska fortsätta att pyssla lite med datorn.
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback