I väntan på bussen...

Just nu sitter jag och väntar på bussen. Som går typ tio i eller nåt.
Alla andra går hem eller går till Toms lektion. Han ska tydligen ha något som liknar matte för alla men det är bara för IB-elever.
Sen har vi några som ska på mv-möte. Det är skolans kill-kör. Haha, de är lite taskiga mot de nya. De måste gå omkring med en skylt kring halsen i typ en vecka eller nåt med taskiga namn på.
A går till exempel runt med "Nalle Poo" kring halsen och J har "Koffing".
Jaja, de har ju valt det själva så det är ju deras problem. Mv har värsta nollningen också. De klär ut de nya och går runt med dem i korridorerna och så får de skämma ut sig inför hela skolan.
Jag har aldrig gillat skolan så mycket som jag gör nu. Klassen är så himla bra och alla är kompisar med alla.
Självklart hhar vi ju lite uppdelningar men det är typ bara två eller tre "grupper".
Nu tänkte jag kolla lite på bdb och facebook.
See Ya!

Kommentarer
Postat av: johanna

Kika in på min blogg, jag har frågestund just nu och vore roligt med en massa frågor!



Ha en trevlig dag! :)

2009-10-06 @ 22:45:06 / URL: http://tokjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback