Pinoccio

Hihi!
Ja, jag satte mig ner förut för att se på Pinoccio. Det är faktiskt en klassiker. Där emot fick jag se att den tecknade filmen som min familj har är en tvåa eller något. Men den är så bra. Vilka ljud effekter för en tecknad disney film från 1990-talet.
"De gamla godingarna" (läs: tjejerna från högstadiet) ville bowla imorgon. Men då måste jag fixa pengar först. Har gjort slut på månadens ranson.
Men mami är snäll så jag hoppas på det bästa!
I svenskan har vi nu blivit indelade i tre grupper. Alla i varje grupp ska läsa en bok. Min grupp fick "Tills dess din verde upphör" av Åsa Larsson.
det som jag har läst hittills är väldigt bra. Den är så spännande!
Sen om några veckor så ska  vi skriva uppsatser eller nåt om dessa böcker.
Jaja, jag tror bestämt att det vankas latte och något bakverk á la mami nere i köket nu.
See Ya! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback