Muta mig med mer!

Mami och jag har haft en diskution om varför hon inte vill att jag ska åka till götet och Tokio Hotels konsert den 5 mars. Hon vill inte att jag blir skadad av något som kan hända eller att jag hamnar i någon annan knipa.
L vill prata med henne och försöka få henne att ändra sig så att jag får åka och lyckas hon med det så är hon bättre än bäst! (hon är ju redan bäst, därför kan hon bara bli bättre, hihi)
Sen var vi (mami och jag) inne på ginza igår och kikade runt lite. Där ville hon muta mig med olika tokio hotel grejer och sånt för att få mig på bättre humör (jag blev djupt besviken och ledsen efter diskutionen, även om jag förstår varför hon inte vill att jag ska åka). Så nu har jag i alla fall ett halvt löfte om att få Humanoid med både CD:n och DVD:n! Hihi! Sen har jag introducerat flera andra saker (bl.a några tröjor, sängkläder och en väska) som jag också gillar. Vi får väl se hur mycket jag får!
                               
                                                           Den här bilden gillar jag!

                                               
                                                                                  Dirty guys (hihi)

                                 

                                                                             Så fina!


                                    
                                                                               Er ist automatisch!
Lägger nog upp fler bilder sen...
Njut av de som är här så länge eller ge er ut på jakt efter pretty photos ni med!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :/ Om din mamma älskar dig tillräckligt mycket borde hon låta dig gå. Tokio Hotel är LYCKA! :D



Hoppas du får gå nu! :D

2009-10-23 @ 19:26:33 / URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback