Min indiska dröm!

Åhh! Städade färdigt mitt rum igår och sen satte pappa fast handtag på mina garderober och sen satte han upp en gardinstång som nu häller upp ett jättefint draperi ovanför min säng. Det är verkligen underbart. Det sitter två lyktor och ett annat "smycke" där också.
Jag ska lägga upp en bild senare.
Jag kommer ha prov typ hela veckan!
Imorgon har jag samhälls-prov, på torsdag har jag engelska-prov (grammatik) och på fredag har jag matte-prov. Blä, vilken vecka alltså! 
Och stackars E som fick maginfluensa idag! När hon fyller år! Ge henne ett extra stort grattis (och gärna ett krya på dig!). Nu missar hon ju skolkortet imorgon... förresten så kan jag ladda upp ett kort på min skolkortsoutfit då. Fast det får ni imorgon.
Nu ska jag kolla om jag kan få in lite me i huvudet till samhälls-provet imorgon.
Ha de gôtt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback