Meine lieblings!

Tokio Hotel ska komma till Sverige igen! 4 och 5 mars 2010 ska de ge en konsert i Stockholm (4:de) och en i Göteborg(5:e). Jag vill till göteborg och skulle göra vad som helst för att få åka dit! Precis vad som helst!
biljetterna har inte släppts än. Jag måste försöka övertala mamma (som inte vill att jag åker dit) att jag måste få gå.
                              

jag var hemma hos L idag och kollade igenom alla hennes Tokio Hotel-dvd:er på 6 timmar ungefär. Så mycket som jag vill gå på den konserten finns bara inte!
Jaja, ni blir väl uttråkade på att höra på mig när jag sitter här och beklagar mig. 
Nu ska jag gå och sova ut för att jag är ledig imorgon! Och mitt höstlov har nu börjat. På lördag ska jag skriva högskoleprovet. Vet inte riktigt varför jag gick med på att göra det men, har man gett sig in på leken så får man leken tåla. Håll gärna en tumme eller två för att jag får gå på konserten. Tack allihopa!
God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback