Ledig...inte?

Skolkortet kändes bra. Tills det sista "försöket". Jag koncetrerade mig bara på att kolla in i kameran med öppna ögon och sen kom bara en känsla över mig. "Jag log inte!". Jag ser säkert skitsur ut. Inte kul...
Men men. Jag har lite andledning att vara det också.
Imorgon har nämligen historian och samhälls lektionerna blivit inställda.
Nu tänker väl ni "vadå sur?! De blev ju inställda!". Men den första lektionen för dagen är tyska och den måste jag gå på. KLOCKEN ÅTTA PÅ MORGONEN! Och sen är det slut!
Jag måste gå upp klockan 6 för att åka till bussen klockan 7 och börja med en lektion som jag inte är jätteförtjust i klockan 8 och sen sluta 20 över 9 igen och missra precis kvart över 9 bussen (hon kommer inte släppa mig 10 minuter tidigare). Jaja, jag får väl sätta mig vd datorerna lite och skriva ett inlägg och kolla på folk till kvart i 10. då går nästa buss hem. Och sen ska jag SOVA!
Sen måste jag plugga och träna. 
Om min gympa-lärare läser det här skulle hon inte bli glad men, jag har varit kass på att träna utanför skolan.
Vi har fått ett schema där vi ska motionera två gånger i veckan utanför skolan. Jag har bara skrivit i fake-pass.
Men nästa vecka börjar jag och brorsan dansa streetdance!
Gud vad kul de ska bli! Jag skulle vilja testa Zumba också...
 

Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja det är riktigt skönt med mysdress! tur man har flera :D

2009-10-06 @ 22:19:29 / URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback