Högskoleprovet...

... var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, men mami och min storebror som också gjorde provet tyckte att det var ganska svårt.
På lunchen så åt vi baguett med olika röror i. Åhhh, baguetterna var alldeles nygräddade! Jag tog räkröra. Smarrigt smarrigt!
Resten av kvällen tänker jag bara vara hemma och slappa.
Funderade på att åka till spökvandringen men det är så pissigt väder. Avundas inte de som ska dit och framför allt, de som ska skrämmas! Det är ju trots allt varje år så jag kan ju gå nästa år...
Men på halloween fest ska jag kanske på fredag. Typ disco och jag vet inte om man ska vara utklädd. Troligtvis ska man nog inte det men för att vara på den säkra sidan ska jag nog ta på mig ett par huggtänder! Ska man inte vara utklädd så syns det inte att jag har dem och ska man vara utklädd så får jag gå omkring och smila hela kvällen! Vill gärna tupera håret på nått coolt sätt också. Sådär högst upp på huvudet och stramt på sidorna. Någon som förstår hur jag menar? Har ni någon bra sida som man kan kolla på hur man gör och hittar fler snygga frisyrer? 
                                     
                                                                    Awww! Är de inte för söta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback