Ägg i kylen

Hahahahaha! Kan inte sluta skratta! Min storebror skulle göra pannkakor och när han skulle ta ägg så råkar han väl köra igång med att göra pannkaka av allt ihop med en gång! Han krossar ägget så det hamnar överallt!
Hihi...
Men men, ska försöka vara lite seriös nu och skriva om dagen hittills.
Jag fick gå upp klockan 6 och åka till skolan klocka 7. Men min lärare var så snäll att jag fick gå lite tidigare så jag hann med den tidiga bussen!
Ska väl säga "Danke" eftersom att jag hade tyska.
Sen har jag "höstpysslat" med lillasyster. Vi gick ut och plockade lönnlöv och sedan så knopade i alla fall jag ihop några skapelser som ska likna rosor.
 
Here they are!


Kommentarer
Postat av: emmelist

tackar ;D min syster som gjort det ;)

2009-10-07 @ 15:54:51 / URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: sara

åå, vad fint :)

2009-10-15 @ 19:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback