My time

Igår fick jag med min Sara ut :) Först tog vi en drink på The View och efter det gick vi iväg till stadt:) Det var skitkul! Dansade hela natten och träffade massa vänner, både nya och gamla :) 
Den här dagen har varit ganska så lugn :) En jättelugn dag på jobbet, sen gick jag fram på stan en stund, köpte lite "privates" från lindex och en jättesnygg kofta från Vero Moda:) 
Mår mycket bättre nu:) Jag sover om nätterna (Okej jag kom väl inte hem förrens typ 4-halv5 inatt:P) och jag har lite klarare tankar nu:)
Jag börjar mer och mer känna att jag vill skippa högskolan faktiskt. Det känns inte lockande! I börja kändes det nog mest lockande för att jag blev posetivt överraskad över att jag kom in! Men jag tror inte att det här är något för mig. Men mami kom med ett bra förslag:) Hon tycker att jag kunde testa en vecka, bo på typ ett vandrarhem sålänge och se lite hur det verkar, om jag ens vill plugga nu:)
Vi får se:) 


 
 

Kommentarer
Postat av: moster

Det tycker jag med,du ä knasig om du inte prövar. Kram

2013-07-28 @ 17:31:32
Postat av: moster

Det tycker jag med,du ä knasig om du inte prövar. Kram

2013-07-28 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback