Slö dag som försvann!

Idag har det varit en slö dag. Inget särskilt har blivit gjort både för att jag har varit lat och för att dagen försvann!
Jag vet inte vad jag har gjort hela dagen men den är ju vid slutspurten nu i alla fall.
Jag försöker hitta lite extra jobb, men dagens arbetsmarknad är ju inte direkt ultimat. Håller tummarna för att jag får ett sommarjobb åtminstone.
Jag har inte hunnit med att pyssla med designen idag (Jo, jag skulle nog ha kunnat peta lite på de) och jag skulle prata med mami om ett "blogg problem" men det har inte heller blivit gjort.
Ska nog gå iväg och ordna det åtagandet så har jag gjort något vettigt idag!
Vi hörs en annan gång.
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback