Nytt projekt!

Nu har jag börjat greja lite med designen igen. Skulle egentligen inte ändra allt. Jag skulle lägga till en iPod och en klocka. När jag skulle lägga in koderna så gick jag in i stilmallen och hittade inte rätt plats bland koderna! Jag blev urförbannade eftersom att jag har pysslat med det förut och det gick som jag ville då. Så för att hittas igen så bytte jag stilmall. Blev riktigt sur på mig själv när jag såg att jag skulle gått in i kodmallar för koderna!
Jaja, inget att göra något åt nu. Det blir en liten utmaning att fixa till det här istället. Jag ska försöka gör det hela mycket mer personligt. Till min hjålp har jag  http://designadinblogg.se. En kille som har en blogg om blogg design. Han har hjälpt mig sen jag började blogga vilket är ganska precis ett år sedan nu när jag tänker efter! 
I alla fall, jag ska lägga in lite länkar i headern (toppen av bloggen där bloggens namn ochsåvidare står). Där ska jag ha en länk till honom lite som tack för en superblogg!
Jaja, ska väl sätta igång.
Vi hörs en annan gång!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback